- Úvod
- PODMÍNKY A DOKUMENTY
- Reklamační řád
Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy: Formulář ke stažení
Vzorový formulář pro reklamaci: Formulář ke stažení
Tento reklamační řád se vztahuje k obchodním podmínkám obchodní společnosti Habibi pro koně.cz (MVDr. Romana Babáková),
IČO: 70553904, se sídlem Rohozec 48,67923 p.Lomnice, fyzická osoba podnikající zapsaná v živnostenském rejstříku Tišnov.
Krmiva jsou zbožím podléhajícím rychlé zkáze a nevztahuje se na ně záruční lhůta 24 měsíců.
Výrobcem garantovaná trvanlivost dodávaných krmiv je 6 - 15 měsíců od data výroby (dle druhu krmiva) a je uvedena na obalu. Na obalu je rovněž uvedena lhůta spotřeby.
Krmné směsi uchovávejte v suchém a chladném prostředí, nevystavujte přímému slunečnímu záření! Skladujte v suchu, neskladujte ve stájových podmínkách papírové pytle, plastové kybíky je možné ve stájových podmínkách uchovávat. Zabezpečte směsi proti škůdcům.
Poškozená zásilka při přepravě
Při přebírání zásilky od přepravní společnosti je nutné pečlivě překontrolovat obsah zásilky. Pokud je krabice evidentně poškozená, zboží prosím nepřebírejte a ihned nás informujte, zašleme Vám nové zboží a reklamaci s dopravcem vyřídíme.Zdokumentujte míru poškození. (Fotodokumentace obalu zásilky zvenčí a případně její poškození.)
Je-li zjištěno poškození zásilky až po rozbalení (venkovní obal bez zjevného poškození), zákazník po zjištění závady tuto neprodleně oznámí na info@habibiprokone.cz nebo na tel. 733326168. Pro zahájení reklamačního řízení s přepavcem potřebujeme zásilku nefotit takto:
Fotodokumentace obalu zásilky zvenčí a případně její poškožení, foto uložení zboží v zásilce zejména s důrazem na dokumentaci deformačních zón (vycpávek a polstrování, kartonu mezi produkty a okolo nich), dále foto poškození zboží.
Prodávající (Habibi pro koně.cz) zajistí nové zboží s dodáním dle domluvy.
Odlišný obsah zásilky
Pokud Vám byla doručena objednávka, jejíž obsah nesouhlasí s obsahem Vaší objednávky prosím kontaktujte nás na info@habibiprokone.cz. Zjistíme pochybení a navrhneme Vám možná řešní situace.
Vrácení zboží - odstoupení od kupní smlouvy.
Pokud chcete zboží vrátit, máte nárok na odstoupení od kupní smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.
Jak vrátit zboží? Vyplňte, prosím vzorový formulář a odešlete jej na adresu info@habibiprokone.cz
Vzorový formulář pro odstoupení od kupní smlouvy: Formulář ke stažení
- Zboží vracejte bez známek užívání, v původním obalu. Krmné směsi nesmějí být otevřené - obal nesmí být poškozen!
- Přiložte kupní doklad (fakturu).
- Odešlete balík na naší adresu. Peníze Vám budou vráceny na účet.
Jak dlouho trvá vyřízení reklamace?
Prodávající rozhodne o reklamaci ihned, půjde-li o složitější případ, rozhodne nanejvýš do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamace včetně odstranění vady bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se prodávající a kupující nedohodnou na delší lhůtě. Reklamace bude vyřešena jedním z následujících způsobů:
- výměna zboží za nové
- poskytnutí slevy na zboží
- vrácení zboží kupujícím a následné vrácení peněz
Bude-li reklamace vyhodnocena jako podstatné porušení kupní smlouvy (zboží nesplňuje parametry, pro které jste zboží kupovali nebo parametry, které jsou pro dané zboží zásadní), můžete si vybrat jakékoliv výše zmíněné řešení reklamace, v ostatních případech má kupující nárok na nebo poskytnutí slevy na dané zboží.
Kde mohu reklamaci uplatnit?
Při reklamování zboží nás prosím vždy informujte emailem na adresu info@habibiprokone.cz.
Vzorový formulář pro reklamaci: Formulář ke stažení
Zboží můžete zaslat poštou nebo jinou přepravní společností na adresu prodávajícího. Zboží bezpečně zabalte a k zásilce přiložte kopii faktury nebo číslo objednávky.
Při uplatnění reklamace obdrží kupující písemné potvrzení o reklamaci, který slouží jako potvrzení při vyřizování reklamace. Pokud kupující zaslal zboží k reklamaci prostřednictvím přepravní služby, obdrží informaci o přijetí reklamace e-mailem.
Musí být zboží zabalené v původním obalu?
Krmné směsi a kosmetika musí být v originálním obalu. Musíte ale doložit, že jste zboží koupili skutečně u prodávajícího, k tomu může posloužit účtenka nebo výpis z účtu a společně se zbožím zašlete prodávajícímu veškeré příslušenství, které bylo se zbožím dodáno.
Budu za reklamaci něco platit?
Kupující, který je spotřebitel má právo na náhradu účelně vynaložených nákladů na uplatnění reklamace, a to v případě, že je reklamace oprávněná. Jedná se zejména o poštovné za zaslání reklamovaného zboží. Kupující, který je spotřebitel, o proplacení těchto nákladů musí požádat bez zbytečného odkladu, nejpozději však do jednoho měsíce od konce lhůty pro uplatnění práv z vadného plnění.
V jakém případě bude reklamace zamítnuta?
Záruka se nevztahuje na škody vzniklé:
- Došlo-li k prokazatelně nedovoleným zásahům do zboží.
- Uplynula-li lhůta minimální spotřeby
- Při neodborném zacházení zákazníka s krmivem
- Při nevhodném uskladnění krmiva u zákazníka
- V důsledku živelné katastrofy
- V důsledku násilného poškození
- V důsledku povětrnostních vlivů
- Při provozu za neobvyklých podmínek